نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زرند > آرشیو > سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی زرند:به سمت آموزشهای تخصصی و مهارتی می‌رویم
۱۹۰ بازدید

دانشگاه علمی کاربردی زرند تبدیل به مرکز آموزش تخصصی و نوآوری میشود

سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی زرند:به سمت آموزشهای تخصصی و مهارتی می‌رویم

سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی زرند

به سمت آموزشهای تخصصی و مهارتی می‌رویم

در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و طرح آمایش آموزش عالی در برنامه توسعه هفتم، و به منظور تربیت نیروی ماهر و کارآمد جهاد دانشگاهی کشور تصمیم دارد آموزشهای تخصصی و مهارتی را در مراکز علمی کاربردی وابسته به این نهاد برگزار نماید.

به گزارش صدای زرند، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی زرند با بیان اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که وظیفه اصلی آن توسعه امور فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در سطح دانشگاه‌ها و جامعه است،افزود: این نهاد انقلابی در حوزه های مختلف فعالیت دارد. که ازجمله این فعالیت ها : پژوهشگاه رویان و پژوهشگاه ابن سینا، دانشگاه علم و فرهنگ و آموزش بیش از نهصد عنوان دوره در هفت گروه، پزشکی، فنی و مهندسی، عمومی، فرهنگ و هنر، کامپیوتر، کشاورزی و کودک و نوجوان، خبرگزاری ایسنا و ایکنا و مراکز افکارسنجی، بانک خون بند ناف ، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و مراکز نوآوری را میتوان برشمرد.

خانم مهندس ایزدی درادامه اعلام کرد، ما در دانشگاه علمی کاربردی زرند بنا داریم از پتاسیل بالای جهاد دانشگاهی در شهرستان بیشتر استفاده نماییم و بدین منظور با تدوین و تعریف دوره های آموزشی و تخصصی مورد نیاز شهرستان با جدیت و تلاش مضاعف فعالیت خود را گسترش دهیم.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا